Actueel

Hoe om te gaan met ‘poor’ data? Checklist voor succes! Geplaatst op 14 september 2017 10 tips voor een succesvolle data opbouw! Een veelgehoorde reden om niet data driven te gaan werken, is dat organisaties tot de conclusie zijn gekomen dat ze beschikken over ‘poor data’. Hetgeen zoveel[...]
Lees meer

afb LI ART verborgen doelgroepen

Kent uw organisatie ‘verborgen’ doelgroepen? Geplaatst op 17 augustus 2017 Bij aanvang van (nieuwe) bedrijfsactiviteiten formuleert een organisatie – al dan niet met hun mediabureau – beoogde doelgroepen. Deze doelgroepen zijn deels gebaseerd op ‘wishful thinking’: welke[...]
Lees meer

Afbeelding LI AVG

Nog maar 10 maanden voor uw bedrijf aan de AVG moet voldoen. Bent u er klaar voor? Wij wel! Geplaatst op 10 juli 2017 De AVG, voluit Algemene Verordening Gegevensbescherming, is vanaf 25 mei 2018 van toepassing. Met deze wet wordt de privacybescherming van mensen verbeterd. Maar wat betekent dat specifiek voor uw organisatie?[...]
Lees meer

LI ART_betalen met eigen data

Betalen met (persoonlijke) data binnenkort de normaalste zaak van de wereld? Geplaatst op 14 mei 2017 Een interessant uitgangspunt: betalen met uw eigen data. Links en rechts zie ik meerdere organisaties die hiermee experimenteren. Maar, in hoeverre zijn Nederlanders bereid hun persoonlijke data te delen[...]
Lees meer

geen tijd voor Big Data Events

Geen tijd voor (Big) Data of Omnichannel events? Geplaatst op 28 april 2017 Geen punt, wij ook niet. Maar we praten u graag bij over de onderwerpen van dit moment.  Kwartaal 2 is alweer begonnen en dat betekent dat bij veel organisaties de druk op resultaten wordt opgevoerd.[...]
Lees meer