Actueel

7 toptips voor een succesvolle remarketingstrategie Geplaatst op 17 juli 2018 Het Google See, Think, Do, Care model (kortweg: STDC) heeft zijn intrede gedaan. Dit is in feite het – naar online toegespitste – model van de ultieme klantreis anno nu. En gaat dieper in op de[...]
Lees meer

Haal meer rendement uit uw bestaande data! Geplaatst op 26 maart 2018 In verschillende branches staan de marges flink onder druk. Elk bedrijf is naarstig op zoek naar (nieuwe) manieren om de consument voor zich te winnen. Dit wordt vaak gezocht in het uitbreiden en/of verbeteren[...]
Lees meer

Praktische AVG oplossing: de 4orange Datalayer Geplaatst op 07 maart 2018 De AVG, voluit Algemene Verordening Gegevensbescherming, is vanaf 25 mei 2018 van toepassing. Met deze wet wordt de privacybescherming van mensen verbeterd. Maar wat betekent dat specifiek voor uw organisatie?[...]
Lees meer

Realiseer nu uw lead database! Geplaatst op 29 oktober 2017 4orange te gast in de DCDW Podcast van Paul de Vries! Joyce Lopulalan, Business Development Manager bij 4orange wisselt met Paul de Vries, oprichter van DCDW en spokesman automotive bij Marktplaats/ Ebay,[...]
Lees meer

Met een DMP en externe data stijgt de conversie! Geplaatst op 29 oktober 2017 Met de inzet van een Data (&campagne) Management Platform (DMP) kun je de beste klantervaring creëren. Zeker als je hierbij ook nog gebruik maakt van externe data. Een gouden regel die altijd opgaat:[...]
Lees meer