Actueel

Esri Nederland en 4orange BV breiden samenwerking uit Geplaatst op 28 februari 2019 Na een succesvolle pilot, hebben Esri Nederland en 4orange BV besloten de samenwerking verder uit te breiden. Dit houdt in dat 4orange naast belangrijke demografische kenmerken (leeftijd, inkomen, opleiding[...]
Lees meer

Een vliegende start in 2019 met de 4orange Daverende Data Deals! Geplaatst op 08 januari 2019 365 nieuwe kansen in 2019 om met uw huidige en beoogde doelgroepen in contact te komen. En zo is het maar net. Elke dag biedt nieuwe kansen om uw dienst of product verder onder de aandacht te brengen.[...]
Lees meer

Personicx nu ook online beschikbaar! Geplaatst op 02 november 2018 Segmenteren in 46 verschillende profielen, offline én online Personicx, de tool voor effectieve consumentensegmentatie in 46 verschillende profielen, is vanaf nu ook online beschikbaar. Personicx is[...]
Lees meer

4orange vernieuwt en verbetert Personicx klanttyperingen Geplaatst op 26 september 2018 4orange, al bijna 30 jaar expert op het gebied van (consumenten)data, heeft haar levensfase segmentatiesysteem Personicx voorzien van een grootse update. “De jarenlang zelf verzamelde data van de[...]
Lees meer

Uw eigen Miljoenennota al opgesteld? Geplaatst op 17 september 2018 Prinsjesdag staat weer voor de deur. Daarin staat de Miljoenennota centraal: de presentatie van de plannen voor volgend jaar samen met de verwachte kosten en opbrengsten. Maar hoe staat het met uw eigen[...]
Lees meer