Actueel

Cross Media Congres 2019: meer doen met data! Geplaatst op 25 april 2019 Op 24 april jl. vond het Cross Media Congres in Amsterdam plaats, geheel in het thema van cross media. Een veelvuldig genoemde uitdaging op dit congres was het samenbrengen en combineren van data. En ook [...]
Lees meer

Esri Nederland en 4orange BV breiden samenwerking uit Geplaatst op 28 februari 2019 Na een succesvolle pilot, hebben Esri Nederland en 4orange BV besloten de samenwerking verder uit te breiden. Dit houdt in dat 4orange naast belangrijke demografische kenmerken (leeftijd, inkomen, opleiding[...]
Lees meer

Een vliegende start in 2019 met de 4orange Daverende Data Deals! Geplaatst op 08 januari 2019 365 nieuwe kansen in 2019 om met uw huidige en beoogde doelgroepen in contact te komen. En zo is het maar net. Elke dag biedt nieuwe kansen om uw dienst of product verder onder de aandacht te brengen.[...]
Lees meer

Personicx nu ook online beschikbaar! Geplaatst op 02 november 2018 Segmenteren in 46 verschillende profielen, offline én online Personicx, de tool voor effectieve consumentensegmentatie in 46 verschillende profielen, is vanaf nu ook online beschikbaar. Personicx is[...]
Lees meer

4orange vernieuwt en verbetert Personicx klanttyperingen Geplaatst op 26 september 2018 4orange, al bijna 30 jaar expert op het gebied van (consumenten)data, heeft haar levensfase segmentatiesysteem Personicx voorzien van een grootse update. “De jarenlang zelf verzamelde data van de[...]
Lees meer