Actueel

Data gedreven werken anno 2021: tips & tricks Geplaatst op 13 april 2021 Data zijn het nieuwe goud, alles wordt data-driven en hoe meer data je verzamelt, hoe beter. Tenminste, dat is het beeld dat je krijgt als je de blogs en de media volgt. En het is ook niet onwaar, maar[...]
Lees meer

4orange spreekt op het Frankwatching Customer Data Conference (CDC) Event Geplaatst op 26 maart 2021 Op 15 april 2021 spreekt onze business consultant Marcel Clerx op de virtuele editie van de Frankwatching Customer Data Conference, hét Nederlandse event over data driven marketing, personalisatie en[...]
Lees meer

Crisis is innovatie Geplaatst op 12 maart 2021 Crisis = innovatie Het coronavirus heeft onze samenleving voor altijd veranderd. Aanvankelijk waren we vooral verbaasd en vol ongeloof. Dit kon nooit heel lang gaan duren. Daarna moesten we wennen en[...]
Lees meer

Allshoes transformeert razendsnel tot data gedreven marketingorganisatie Geplaatst op 18 februari 2021 Allshoes transformeert razendsnel tot data gedreven marketingorganisatie Hoe krijg je beter zicht op je enorme berg klantdata en hoe zet je die in om sneller te groeien?  Groothandel in veiligheidsschoenen[...]
Lees meer

Ook machine learning modellen hebben onderhoud nodig Geplaatst op 10 februari 2021 In mijn blogs heb ik het tot nu toe veel over hoe je data organiseert en vervolgens gebruikt om voorspelmodellen te maken. Die modellen zet je dan in om sales, marketing of andere bedrijfsprocessen beter[...]
Lees meer

Confidental Infomation