Actueel

4orange vernieuwt en verbetert Personicx klanttyperingen Geplaatst op 26 september 2018 4orange, al bijna 30 jaar expert op het gebied van (consumenten)data, heeft haar levensfase segmentatiesysteem Personicx voorzien van een grootse update. “De jarenlang zelf verzamelde data van de[...]
Lees meer

Uw eigen Miljoenennota al opgesteld? Geplaatst op 17 september 2018 Prinsjesdag staat weer voor de deur. Daarin staat de Miljoenennota centraal: de presentatie van de plannen voor volgend jaar samen met de verwachte kosten en opbrengsten. Maar hoe staat het met uw eigen[...]
Lees meer

4orange en Esri Nederland lanceren nieuwe visualisatie van consumentendata Geplaatst op 05 september 2018 4orange, de specialist op het gebied van AVG-goedgekeurde consumentendata en Esri Nederland, wereldwijd marktleider in geografische informatiesystemen, starten per vandaag met het bieden van ‘intelligente’[...]
Lees meer

7 toptips voor een succesvolle remarketingstrategie Geplaatst op 17 juli 2018 Het Google See, Think, Do, Care model (kortweg: STDC) heeft zijn intrede gedaan. Dit is in feite het – naar online toegespitste – model van de ultieme klantreis anno nu. En gaat dieper in op de[...]
Lees meer

Haal meer rendement uit uw bestaande data! Geplaatst op 26 maart 2018 In verschillende branches staan de marges flink onder druk. Elk bedrijf is naarstig op zoek naar (nieuwe) manieren om de consument voor zich te winnen. Dit wordt vaak gezocht in het uitbreiden en/of verbeteren[...]
Lees meer