Actueel

Nestlé Purina kiest voor een innovatieve marktbewerking met de 4orange Category Scan Geplaatst op 28 juli 2021 Nestlé kiest voor een gerichte en innovatieve marktbewerkingsaanpak met de 4orange Category Scan Peter Nijhoff, MDO-specialist channel manager (Marketing Development Organization) bij Purina, licht toe:[...]
Lees meer

Third Party Cookies zijn dood. Leve de third Party data! Geplaatst op 23 juli 2021 Third Party Cookies zijn dood. Leve de Third Party Data! Nu de privacyregelgeving strenger wordt en de grotere browsers stoppen met het toestaan van third-party cookies zoeken veel marketeers naar nieuwe[...]
Lees meer

4oranjemee Geplaatst op 03 juni 2021 4orange EK-actie: iedereen een winnaar! Het EK staat weer voor de deur en we verwachten dat 'onze jongens' weer goed gaan scoren. Met ons eigen 'Oranjeteam' werken wij dagelijks aan het succes van onze[...]
Lees meer

Hoog tijd voor een keurmerk voor AI algoritmes Geplaatst op 26 mei 2021 Met een algoritmekeurmerk kunnen zowel bedrijven als overheden bewijzen dat ze werken met goed-doordachte en correct-getrainde algoritmes. Op die manier is het voor de buitenwereld duidelijk dat de organisatie[...]
Lees meer

Data gedreven werken anno 2021: tips & tricks Geplaatst op 13 april 2021 Data zijn het nieuwe goud, alles wordt data-driven en hoe meer data je verzamelt, hoe beter. Tenminste, dat is het beeld dat je krijgt als je de blogs en de media volgt. En het is ook niet onwaar, maar[...]
Lees meer

Confidental Infomation