Skip to content
logo 4orange
4orange
  • Oplossingen
    • Automotive
    • E-commerce
    • Non profit
    • Retail/FMCG
    • Utilities
    • Overige branches
  • Producten & diensten
    • Services
    • Marketingdata science as a service (MDSaaS)
    • Specifieke analyses
    • Marketingadvies
    • Data
    • Infobase & data insights
    • Personicx
    • Omniportraits
    • Software
    • 4orange Connect
    • ETL Designer
    • Category scan
    • B2B Lead Generatie
    • DMTools
  • Resources
    • Cases
    • Artikelen
    • Whitepapers
  • Over ons
    • Missie & visie
    • Ons team
    • Partners
    • Werken bij
  • Contact
    • Routebeschrijving
    • Afspraak inplannen

4orange voegt verhuisbeweging toe aan haar producten

Ondanks de coronacrisis is het aantal verhuizingen nog onverminderd hoog. Daarbij wordt ook een trendbreuk gezien; de keuze valt niet meer op een woning in de Randstad, maar steeds vaker op het woningaanbod hier buiten, voor meer ruimte in en om het huis. Daarom nemen we bij 4orange deze verhuisbeweging mee in de dataproducten en klantscans die we uitvoeren voor onze relaties.

Genoeg reden om deze verhuisbeweging goed in de gaten te houden als bedrijf. Je kunt zo tijdig inspelen op het meeverhuizen van de dienstverlening, denk hierbij aan stroom-, telefoon- of internetdiensten. Ook kun je diensten die van toepassing kunnen voor de verhuizende dan wel nieuwe bewoner tijdig aanbieden, zoals verhuisdiensten, tuinaanleg, vloerspecialisten, etc. Bovendien kun je als bedrijf de tijd tussen ‘te koop’ gezette woningen en verkochte woningen benutten om de dialoog aan te gaan over onderwerpen waar de consumenten tijd voor oriëntatie of advies over nodig heeft. Zo kun je informatie of advies beiden over zonnepanelen, warmtepompinstallaties of de inrichting van de nieuwe woning. Het ontzorgen van de consument is daarbij het sleutelwoord.“Corona heeft veel bedrijven wakker geschud. Eens te meer is pijnlijk duidelijk geworden dat je in deze lockdownsituatie niet alleen dient te beschikken over een goed vastgelegde database om in contact te blijven met je klant. Maar ook nog eens over de juiste data en vooral over een flexibel platform moet beschikken om in contact met je klant of lead te zijn en te blijven. Bovendien zagen wij door een shake-out in de markt van aanbieders, dat de behoefte aan een dataplatform waarbij de kwaliteit van de data correct geborgd wordt, sterk aan het toenemen is”, aldus Shantia Farshidzad, directeur van 4orange.

Gerelateerde cases

Diverse datastructuren en softwaresystemen combineren tot één systeem

Case

Een gestroomlijnde customer journey voor tevreden klanten

blank
Case
Alle cases bekijken
Logo 4 orange / An Umbrella Brand company
Neem ook eens een kijkje bij onze 4orange Connect oplossing >
LEGAL
  • Cookiestatement
  • Privacy Statement
  • Algemene voorwaarden
CONTACT

Hogehilweg 24
1101 CD Amsterdam Zuidoost
T +31 20 750 44 00
info@4orange.nl

Blijf op de hoogte met onze nieuwsbrief

Vul je e-mailadres hieronder in en ontvang onze nieuwsbrief.

Naam
This field is for validation purposes and should be left unchanged.