Nieuw: Consumentenbestedingen op huishoudniveau!

Weet u waar de consument tegenwoordig zijn salaris aan uitgeeft?

Als wij de berichten van Prinsjesdag mogen geloven, gaat een flink deel van de bevolking erop vooruit. Goed nieuws voor uw organisatie. Maar heeft u zich wel afgevraagd hoeveel van het besteedbare inkomen zij voor uw categorie producten of diensten alloceren?

Met de consumentenexpertise die 4orange door de jaren heen heeft opgebouwd, is het mogelijk om hier inzicht in te verkrijgen. Door de krachtige combinatie van onze Consumer Database Infobase en de toevoeging van deze koopkracht informatie, is het mogelijk om te excelleren op de volgende punten.

  • Vergroten van uw klantkennis
  • Wat is de totale spending power van uw huidige doelgroepen en waar geven ze het aan uit? Waar hechten zij met name belang aan en hoe zal de toekomstige bestedingsontwikkeling hier van invloed op zijn? Kunt u hen verleiden om meer of andere producten en diensten toe te voegen aan hun evoked set? De antwoorden op al deze vragen bevinden zich in de data.

  • Betere afstemming van uw producten en/of diensten
  • Deze inzichten bieden u tal van kansen om uw producten en/ of diensten verder af te stemmen op de huidige èn veranderende consumentenbehoefte. Waar hebben zij behoefte aan? Nu en in de toekomst!

  • Gerichte lead generation
  • Als u inzichtelijk heeft welke doelgroepen het beste aansluiten bij uw dienstverlening, helpen wij u ‘gelijkgestemden’ te vinden. Ideaal voor het vergroten van uw huidige klantbase bij de meest kansrijke prospects!

  • In contact met uw doelgroepen: clicks vs. bricks
  • Afhankelijk van de doelgroepen die u heeft of wilt bereiken, staat u altijd voor de uitdaging te bepalen ‘waar en hoe u uw doelgroepen het beste bereikt’. Is dit met name online of juist fysieke aanwezigheid in de winkelstraat? Vaak hangt de beste keuze af van een flink aantal factoren, versterken kanalen elkaar en kan dit zelfs per regio een verschillende uitkomst hebben. Hoe beter u weet wat uw doelgroep beweegt en hoe zij zich oriënteren, des te succesvoller wordt uw (omnichannel) strategie!

    Successen boeken met data

    Wilt u ook successen boeken op basis van de juiste inzet van data? En beter aansluiten bij uw huidige (en toekomstige!) doelgroepen? Wij informeren u graag over de mogelijkheden op basis van de 4orange datascan.