Ons team

shantia farshidzad

Shantia Farshidzad

Directeur/ Partner

Shantia is reeds lange tijd verbonden aan 4orange. Mede door zijn jarenlange ervaring op het vlak van marketinganalyse en consultancy weet hij wat de veelvoorkomende uitdagingen zijn bij organisaties op het snijvlak van data, automatisering en ontwikkelingen op analysegebied. En is daarmee een veelgevraagd sparringpartner voor directies en Board Rooms.

Kennismaken met Shantia? Bel 06-22803216 of mail met shantia.farshidzad@4orange.nl

Merlijn De Lange

Merlijn de Lange

Marketing Analist/ Scrum Master

Tijdens zijn MSc in Sociale Netwerk Analyse aan de Rijksuniversiteit Groningen, liep Merlijn stage bij de Algemene Rekenkamer. Hier maakte hij deel uit van een verkennend onderzoek op het gebied van cybersecurity; zo werd zijn interesse gewekt in het vakgebied van ICT en volgde hij een traineeship tot software developer.

Met de combinatie van data-analyse en software ging Merlijn aan de slag bij 4orange als data/marketinganalist en schrijft hij programma’s die in de databehoefte van bedrijven voorziet. Merlijn wordt gedreven door het puzzelen met data en het oplossen van vraagstukken aan de hand van het schrijven van software. Hij houdt van uitdaging en vindt het leuk om nieuwe dingen te leren.

Kennismaken met Merlijn? Bel 020 – 750 4400 of mail met merlijn.delange@4orange.nl

Sandra Monsonis

Sandra Monsonis

Data Scientist

Sandra is een van oorsprong Spaanse data-scientist, die na haar BSc in Biotechnology in Barcelona naar Amsterdam verhuisde om daar een MSc in Bio-informatica te halen. Zij werd verliefd op de stad en het Nederlandse leven en besloot om te blijven, waarna zij ervaring opdeed met het werk als data-analist in een biologische context. Toe aan een nieuwe uitdaging, begon zij bij 4orange als data-analist om haar skillset en probleemoplossende mindset te richten op marketingtrends.

Haar passie ligt in de puzzel van het extraheren van nuttige en relevante trends uit informatie en data. Met haar kennis en ervaring bouwt zij modellen om op zoek te gaan naar de meest bruikbare informatie voor jouw bedrijf.

Kennismaken met Sandra? Bel 020 – 750 4400 of mail met sandra.monsonis@4orange.nl

Joyce Lopulalan

Joyce Lopulalan

Business Development Consultant / Product Owner

Joyce heeft veel on- en offline marketingervaring in eerdere functies opgedaan. Zo heeft ze onder andere gewerkt bij de uitgevers De Telegraaf, Sp!ts en VNU en in de automotive sector bij A2SP. Deze kennis en ervaring stellen haar in staat de brug te slaan tussen vraagstuk of probleemstelling en concrete, direct toepasbare oplossingen. Joyce is bij 4orange met name het directe aanspreekpunt voor de automotive- en charitysector.

Kennismaken met Joyce? Bel 06-50415646 of mail met joyce.lopulalan@4orange.nl

Matthijs Koevoet

Matthijs Koevoet

Data Scientist

Matthijs is van huis uit een specialist in analysetechnieken. Deze technieken zet hij in voor alle mogelijke datatoepassingen binnen de marketing, zoals voorspelmodellen, profielanalyses, data-onderhoud, bestandselecties, verspreidplannen en geografische toepassingen. Matthijs werkte voorheen bij Emese (vakantieveilingen.nl), waar hij CRM-data en transactiedata combineerde tot ‘Business Information’-dashboards. Hierop baseerde en evalueerde hij e-mailcampagnes om het productportfolio te optimaliseren. Matthijs vindt het belangrijk zijn werk af te stemmen op de behoeften en focus van de klant en wil graag meerwaarde genereren door op een slimme en eenvoudige manier informatie te combineren. Daarnaast vindt Matthijs dat data pas écht waardevol wordt als de doelstelling duidelijk is en juist geïnterpreteerd wordt.

Kennismaken met Matthijs? Bel 020 – 750 4400 of mail met matthijs.koevoet@4orange.nl

Richard van Meurs

Richard van Meurs

Marketing- & Business Analist

Richard behaalde zijn masterdiploma in de Sociologie aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Na zijn studie richtte hij een onderzoeksbureau op het gebied van marktonderzoek op. Hier was hij verantwoordelijk voor de complete bedrijfsvoering. Afwachten en stilzitten is niets voor Richard. Zijn grote passie is het werken met data en metadata, en het hieruit destilleren van regelmatigheden waarmee bedrijven hun rendement kunnen verhogen. Daarnaast is hij zeer creatief en heeft hij een groot inlevingsvermogen, waarmee hij klanten in zijn functie als marketing/business analist uitstekend van dienst is.

Kennismaken met Richard? Bel naar 020-750 4400 of mail naar richard.vanmeurs@4orange.nl

Jan-Willem Nuy

Jan-Willem Nuy

Marketing Analist

Jan-Willem heeft een MSc Business Studies (Marketing Track) behaald aan de Universiteit van Amsterdam en een Psychologie Bachelor aan de Universiteit van Tilburg. In de periode dat Jan-Willem zelfstandig werkzaam was, haalde hij met het gebruik van data maximaal rendement in een competitieve omgeving. Hij haalt veel voldoening uit het optimaliseren van beslissingen door middel van analytisch inzicht. Met zijn ondernemende blik heeft Jan-Willem ook oog voor de commerciële kant van het verhaal. Hij is leergierig en staat altijd open voor nieuwe zaken.

Kennismaken met Jan-Willem? Bel 020 – 750 4400 of mail met jan-willem.nuy@4orange.nl

Lara Vlasblom

Lara Vlasblom

Marketing Analist

Lara heeft een achtergrond in de uitgeverijsector waar zij in brede zin met marketingdata gewerkt heeft: van het maken van rapportages tot het uitvoeren van NPS-metingen en het managen van marketing automation-trajecten. Als projectmanager vervulde zij een verbindende rol tussen marketing en IT.

Lara wil op effectieve wijze data en inzichten toegankelijk maken voor eindgebruikers. Ook heeft zij specifieke interesse in privacy compliance. Heb je bijvoorbeeld een vraag over welke juridische zaken van belang zijn bij het commercieel inzetten van e-mailadressen? Dan ben je bij Lara aan het juiste adres.

Kennismaken met Lara? Bel 020 – 750 4400 of mail met lara.vlasblom@4orange.nl

Sunil Mangre

Sunil Mangré

Software developer

Sunil studeerde Elektronische Informatie Techniek aan de HTS Groningen. Na zijn studie is hij als Software Developer gaan werken bij BPK. Sunil ontwikkelt bij 4orange software voor marketingdoeleinden. Zijn expertise ligt bij de ontwikkeling van de klantspecifieke oplossingen die vragen om een geautomatiseerde aanpak. Samen met analisten-consultants zorgt hij voor dedicated oplossingen, al dan niet gecombineerd met standaard software.

De klanten waar Sunil een marketingdatabase voor heeft gebouwd zijn o.a. Cendris, Robeco, Consumentenbond, Thomas Cook Nederland, Philips en Santander. Verder deed Sunil veel opdrachten in de branches finance, telecom en internet.

Kennismaken met Sunil? Bel 020 – 750 4400 of mail met sunil.mangre@4orange.nl

Volker Wijtzes

Volker Wijtzes

Dataspecialist

Volker studeerde hbo Informatica aan de Hogeschool Heerlen. Hierna werkte hij van 1998 tot 2005 bij BPK/Acxiom. Daar implementeerde hij o.a. inputprocessors voor klanten, en was hij verantwoordelijk voor de opbouw van databases en het maken van selecties ten behoeve van klanten zoals Sanoma en Pon’s automobielhandel. Van 2006 tot 2013 werkte Volker bij Cendris als listmanager in B2B en B2C. Voor Sanoma bouwde hij een selectiedatabase die e-mailadressen uit verschillende bronnen verwerkt. Zoals uit zijn carrière wel op te maken is: Volker heeft een passie voor het werken met data. Sinds 2013 doet hij dat dan ook bij 4orange.

Kennismaken met Volker? Bel 020 – 750 4400 of mail met volker.wijtzes@4orange.nl