Matthijs Koevoet

Matthijs is een gedreven marketingdata specialist.
Hij is van huis-uit specialist in analysetechnieken, die hij inzet voor alle mogelijke data toepassingen binnen marketing, zoals voorspelmodellen, profielanalyses, data-onderhoud, bestandselecties, verspreidplannen en geografische toepassingen.
Bij Emesa (vakantieveilingen.nl) combineerde hij CRM data en transactiedata tot “Business Information”-dashboards, om e-mailcampagnes op te baseren en te evalueren en het productportfolio te optimaliseren.

Zijn motto’s zijn:

(1) Bezint eer ge begint: afstemmen op behoeften en focus van de interne/externe klant in plaats van direct te beginnen met wat voor de hand lijkt te liggen. Dit geeft sneller resultaat en werkt prettiger
(2) 1+1=3: meerwaarde genereren door op een slimme en eenvoudige manier informatie uit verschillende bronnen te combineren
(3) Data zegt niets, alleen mensen kunnen dingen zeggen: data wordt pas echt waardevol als de doelstelling duidelijk is en juist geïnterpreteerd wordt.

Contact met Matthijs?

Bel: 020-7504400 of mail naar matthijs.koevoet@4orange.nl

Confidental Infomation